رابطه¬ی مولفههای هوشهیجانی و مولفههای یادگیری خود تنظیمی و زندگی در دو منطقه اقتصادی- اجتماعی۶ و۱۱با اهمالکاری تحصیلی۹۳

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران مرکزی
دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، گروه روانشناسی
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A»
گرایش: روانشناسی تربیتی
عنوان:
رابطه­ مولفه‌های هوش‌هیجانی و مولفه‌های یادگیری خود تنظیمی و زندگی در دو منطقه اقتصادی- اجتماعی۶ و۱۱با اهمال‌کاری تحصیلی
عکس مرتبط با اقتصاد
استاد راهنما:
دکتر مرجان جعفری روشن
پژوهشگر:
منصوره اصغری
زمستان ۱۳۹۳

معاونت پژوهش و فناوری
به نام خدا
منشور اخلاق پژوهش
با یاری از خداوند سبحان و اعتقاد به اینکه عالم محضر خداست و همواره ناظر بر اعمال انسان و به منظور پاس داشت مقام بلند دانش و پژوهش و نظر به اهمیت جایگاه و دانشگاه در اعتلای فرهنگ و تمدن بشری، ما دانشجویان و اعضاء هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی متعهد می گردیم اصول زیر را در انجام فعالیت های پژوهشی مدنظر قرار داده و از آن تخطی نکنیم:

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت 40y.ir مراجعه نمایید.

 

 

    •  
        1. اصل برائت: التزام به برائت جویی از هر گونه رفتار غیر حرفه ای و اعلام موضع نسبت به کسانی که حوزه علم و پژوهش را به شائبه های غیر علمی می آلایند .

       

       

        1. اصل رعایت انصاف و امانت: تعهد به اجتناب از هر گونه جانب داری غیر علمی و حفاظت از اموال، تجهیزات و منابع در اختیار .

       

       

        1. اصل ترویج: تعهد به رواج دانش و اشاعه نتایج تحقیقات و انتقال آن به همکاران علمی و دانشجویان به غیر از مواردی که منع قانونی دارد.

       

       

        1. اصل احترام: تعهد به رعایت حریم ها و حرمت ها در انجام تحقیقات و رعایت جانب نقد و خودداری از هر گونه حرمت شکنی .

       

       

        1. اصل رعایت حقوق:التزام به رعایت کامل حقوق پژوهشگران و پژوهیدگان (انسان، حیوان و نبات) و سایر صاحبان حق.

       

       

        1. اصل رازداری: تعهد به صیانت از اسرار و اطلاعات محرمانه افراد، سازمان ها و کشورها و کلیه افراد و نهادهای مرتبط با تحقیق

       

       

        1. اصل حقیقت جویی: تلاش در راستای پی جویی حقیقت و وفاداری به آن و دوری از هر گونه پنهان­سازی حقیقت.

       

       

        1. اصل مالکیت مادی و معنوی: تعهد به رعایت کامل حقوق مادی ومعنوی دانشگاه وکلیه همکاران پژوهش .

       

       

        1. اصل منافع ملی: تعهد به رعایت مصالح ملی و در نظرداشتن پیشبرد و توسعه کشور در کلیه مراحل پژوهش.

       

       

 

 

امضاء پژوهشگر:
« بیشترین ارزش برای کسانی است که بیشترین دانش­ها و علوم را آموخته­اند،
و کمترین ارزش برای کسانی است که از علم و دانش بی­بهره­اند.»
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم)
تقدیم به:
دخترم مونا

تقدیر و تشکر
شایسته است مراتب سپاس و تشکر خود را از زحمات و راهنمایی های بی دریغ استاد راهنما, سرکار خانم دکتر جعفری روشن که در کلیه مراحل این تحقیق مرا یاری نمودند، اعلام دارم.
تعهد نامه اصالت پایان نامه کارشناسی ارشد
اینجانب منصوره اصغری دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به شماره ۹۱۰۸۸۶۴۶۸ در رشته روانشناسی تربیتی که در تاریخ ۵/۱۲/۹۳ از پایان نامه خود تحت عنوان: «رابطه ی بین مولفه های هوش هیجانی و مولفه های یادگیری خودتنظیمی و زندگی در دو منطقه اقتصادی- اجتماعی ۶و۱۱ با اهمال‌کاری تحصیلی»
تصویر توضیحی برای هوش هیجانی
با کسب نمره ۱۸ و درجه عالی دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد می شوم:

 

 

 

    1. این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه،کتاب،مقاله و…) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط و رویه های موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست ذکر و درج کرده‌ام.

 

 

    1. این پایان نامه قبلاً برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی(هم سطح،پایین‌تر یا بالاتر) در سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

 

 

    1. چنانچه بعد از فراغت ازتحصیل، قصد استفاده و هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب،

 

 

ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.

 

 

 

    1. چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را بپذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.

 

 

نام و نام خانوادگی: منصوره اصغری
تاریخ و امضاء

بسمه تعالی
در تاریخ: ۵/۱۲/۹۳
دانشجوی کارشناسی ارشد خانم منصوره اصغری از پایان نامه خود دفاع نموده و با نمره۱۸
بحروف هیجده و با درجه عالی مورد تصویب قرار گرفت .
امضاء استاد راهنما:
بسمه تعالی
دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی
(این چکیده به منظور چاپ در پژوهش‌نامه دانشگاه تهیه شده است)

 

 

 

 

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *